BB2008-yasmin?

Jumaat, 11 Julai 2008

makanan

mee dan telur nasi goreng pataya

ayam goreng

nasi ayam
nasi goreng
Makanan kegemaran saya ialah nasi goreng,ayam goreng dan nasi ayam seperti yang saya katakan.Saya suka Nasi goreng kerana ia ada banyak bahan seperti,telur,bawang,ayam dan bermacam-macam lagi.................Ayam goreng ialah makanan yang paling saya sukui kerna ia sungguh garing dan senang untuk dimasak.......selain ayam goreng dan Nasi goreng saya suka Nasi Ayam kerana nasinya sungguh menyelerakan dan ayamnya sungguh sedap.Jikalau ibu dan bapa saya mahu mengajak saya makan Nasi Ayam kami akan pergi ke Geylang kerana di situ ada sebuah gerai yang hanya menjual bubur ayam dan Nasi Ayam.Saya lebih suka memilih ayam rebus dari ayam panggang.

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama